PILATES

H μέθοδος Pilates είναι μία αυτοβιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στη Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική, στη Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο pilates. H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται, επίσης, στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα ως σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά τη μέθοδο άριστο μέσον αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων. Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη και την αερόβια ικανότητά του μέσω του pilates. Από την άλλη, εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος Pilates τον βοηθά στην αθλητική του δραστηριότητα. H μέθοδος Pilates είναι μία αυτοβιωματική μέθοδος εκγύμνασης η οποία σχεδιάστηκε από τον Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Ο Πιλάτες γεννήθηκε στη Γερμανία και ήταν Ελληνογερμανικής καταγωγής. Το 1926 μετανάστευσε στην Αμερική, στη Νέα Υόρκη όπου και άνοιξε το πρώτο στούντιο pilates. H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται, επίσης, στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα ως σύνολο για αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά τη μέθοδο άριστο μέσον αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων. Οι ασκήσεις της μεθόδου είναι χωρισμένες σε επίπεδα οπότε είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη δύναμη και την αερόβια ικανότητά του μέσω του pilates. Από την άλλη, εάν ήδη κάποιος γυμνάζεται, η μέθοδος Pilates τον βοηθά στην αθλητική του δραστηριότητα.
Κωδικός Μαθήματος:
Καθηγητής/Καθηγήτρια: Ζωή Σπανού
έναρξη 12/9/2018, Τετάρτη / 5:15-6:15, Διάρκεια: /μήνα εβδομάδες