ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ

Απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας, όποιος κι αν είναι ο στόχος που θέλουν να επιτύχουν και όποια κι αν είναι η φυσική τους κατάσταση. Ο κάθε ένας μπορεί να βιώσει το προσωπικό του άθλο! Το προγράμματα προπόνησης διαμορφώνονται ανάλογα με το στόχο, τις δυνατότητες και τις ανάγκες του καθενός. Ανάλογα με τον στόχος σας: - Να τρέξετε τον πρώτο μαραθώνιο της ζωή σας - Να καταρρίψετε το προσωπικό σας ρεκόρ στο μαραθώνιο ή σε οποιαδήποτε άλλη απόσταση - Να βελτιώσετε ή να διατηρήσετε την υγεία σας (σωματική/πνευματική/ψυχική - Να ασκηθείτε για να έχετε καλή φυσική κατάσταση, υγεία και ευεξία - Να χάσετε βάρος διαμορφώνεται το κατάλληλο προπονητικό πρόγραμμα με το είδος άσκησης (περπάτημα, δυναμικό βάδισμα, τρέξιμο, ενδυνάμωση κ.τ.λ.) και το ρυθμό (αργό, μέτριο, γρήγορο) που σας ταιριάζει! Παράλληλα με τα προπονητικά προγράμματα παρέχονται και συμβουλές διατροφής, υποστήριξης και ενθάρρυνσης.
Κωδικός Μαθήματος:
Καθηγητής/Καθηγήτρια: Μαρία Πολύζου
έναρξη 5/9/2017, Τρίτη & Πέμπτη / 7:00-8:30, Διάρκεια: εβδομάδες