Κατάλογος Διδασκόντων

Matt Bailey
Ιδρυτής και πρόεδρος της SiteLogic και συγγραφέας του “Internet Marketing An Hour A Day”. Με πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία στο χώρο του web marketing, διαπρέπει στο να συνδυάζει το Marketing υπόβαθρό του με την τεχνογνωσία του στον προγραμματισμό, βοηθώντας τις εταιρίες να δημιουργούν ολοκληρωμένες στρατηγικές που βελτιώνουν την παρουσία στο διαδίκτυο και αυξάνουν τα conversions.
Bryan Eisenderg
Είναι ο συνδημιουργός των Wall Street Journal, Business Week, USA Today και των New York Times bestseller βιβλίων “Call to Action”, “Waiting for your Cat to Bark?” και “ Always be Testing”. Είναι επαγγελματίας ομιλητής marketing και έχει εισηγηθεί σε εταιρικά events και συνέδρια όπως στα Search Engine Strategies, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, E-consultancy, Emerce, Gultaggen Norway και στην Direct Marketing Association. Είναι επίσης συνιδρυτής και Επίτιμος Πρόεδρος της Web Analytics Association (τωρινή Digital Analytics Association). Πρόκειται για μια διεθνώς αναγνωρισμένη αυθεντία και πρωτοπόρο στο online marketing, τη βελτίωση των Online Conversion Rates και το marketing προσωπικοτήτων. Έχει αναγνωριστεί από μέλη του eConsultancy ως ένας από τους κορυφαίους 10 γκουρού του User Experience, έχει εκλεγεί ως ένας από τους 25 κορυφαίους i-media Marketers και υπήρξε νικητής του Marketing Edge Rising Star Award το 2010.
Jennifer Evans Cario
Έχει κάνει καριέρα βρίσκοντας μοναδικούς και δημιουργικούς τρόπους ώστε να επιτευχθεί επαφή με τους καταναλωτές χωρίς να χρειάζεται να δαπανηθεί μια περιουσία για marketing. Είναι αναγνωρισμένη ως ηγέτιδα του κλάδου στις content driven social media στρατηγικές. Ως ένας βετεράνος του κλάδου για περισσότερο από 15 χρόνια, ίδρυσε την SugarSpan Marketing το 2010 με σκοπό να εξυπηρετήσει τις στρατηγικές αναπτυξιακές ανάγκες μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων. Ήταν για έξι χρόνια αρχισυντάκτρια στο Search Engine Guide, ένα δημοφιλές site του κλάδου που εστίαζε στην εκπαίδευση μικρών επιχειρήσεων στις διάφορες πτυχές του online marketing. Τώρα επιτελεί πρόεδρος του Social Media Faculty στην πύλη διαδικτυακής εκπαίδευσης Market Motive και εξωτερικός συνεργάτης του Mini MBA προγράμματος του Rutgers University.
Brad Geddes
Είναι ένας από τους πρώτους Google Advertising Professionals και τα πρώτα Microsoft asExcellence μέλη. Ήταν ο πρώτος προχωρημένος AdWords Seminar Leader και δουλεύει απευθείας με τη Google για τη διεξαγωγή σεμιναρίων. Είναι αρθρογράφος στο Search Engine Land και γράφει για το Internet Marketing για πάνω από μια δεκαετία. Είναι ο ιδρυτής του bgTheory.com, μιας εταιρίας που εξειδικεύεται στη συμβουλευτική, την εκπαίδευση και την κατάρτιση επιχειρήσεων στη θεωρία και τις καλύτερες πρακτικές του Internet Marketing. Έχει δουλέψει με εταιρίες που διαχειρίζονταν δεκάδες χιλιάδες μικρούς PPC λογαριασμούς και άλλες εταιρίες που δαπανούσαν εκατομμύρια στο marketing κάθε χρόνο. Η εμπειρία του κυμαίνεται από το να διατηρεί τη δική του επιχείρηση και το δικό του agency, μέχρι να διοικεί προγράμματα που ήταν επίσημοι μεταπωλητές της Google και της Yahoo. Κάποιες από τα brands στα οποία έχει παρέχει συμβουλευτική marketing είναι: Amazon, Yahoo, RH Donnelley, Business.com, World Directories, Encyclopedia, Britanica και Red Lobster.
Jeff Hasen
Ονομαστός ως ένας από τους κορυφαίους Chief Marketing Officers στο Twitter (@jeffhasen), είναι CMO της Mobivity και συντάκτης του “Mobilized Marketing: Driving Sales, Engagement, and Loyalty Through Mobile Devices”. Συν-δημιούργησε το πρόγραμμα πιστοποίησης για την Mobile Marketing Association. Είναι ένας από τους δύο ιδιώτες που έχουν πιστοποιηθεί από το MMA ώστε να εκπαιδεύουν επαγγελματίες και μαθητές σε mobile marketing ορισμούς, τεχνικές και πλεονεκτήματα. Πρόσφατα, υπήρξε ο μοναδικός εκπαιδευτής για πιστοποίηση σε Mobile Marketing στο εθνικό συνέδριο της Direct Marketing Association.
Greg Jarboe
Θεωρούμενος ως πρωτοπόρος και αυθεντία στην online διαφήμιση, έχει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στις δημόσιες σχέσεις, την εταιρική επικοινωνία και το marketing. Είναι ο συγγραφέας του “YouTube and Video Marketing: An Hour a Day” και γράφει σχετικά με Search Engine Watch και ReelSEO. Πριν από τη συν-ίδρυση του SEO-PR το 2003, o Greg ήταν αντιπρόεδρος του WebCT, διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας στη Ziff Davis και στη Lotus Development Corporation.
Avinash Kaushik
Είναι ο δημιουργός του κορυφαίου Web Analytics και ερευνητικού blog Occam’s Razor. Χαρακτηρίζεται ως ο ευαγγελιστής του Digital Marketing της Google και επιτελεί έργο Σύμβουλου εκπαίδευσης στη Market Motive Inc. Είναι συγγραφέας του βιβλίου Web Analytics: An Hour A Day. Έχει εισηγηθεί συχνά σε σημαντικά συνέδρια του κλάδου ανά τον κόσμο και σε διακεκριμένα αμερικάνικα πανεπιστήμια. Ο Avinash έλαβε το 2009 το βραβείο Στατιστικός Σύμβουλος της Χρονιάς από την Αμερικανική Στατιστική Υπηρεσία και το 2011 το βραβείο Most Influential Industry Contributor από την Ένωση Web Analytics.
Todd Malicoat
Είναι ανεξάρτητος Marketing and Business σύμβουλος. Έχει κάνει στρατηγική συμβουλευτική σε μεγάλες και μικρές εταιρίες και έχει στήσει αρκετά δικά του websites. Είναι ενεργός ομιλητής σε συνέδρια όπως Search Engine Strategies, Webmaster World Pubcon και άλλα κλαδικά συνέδρια για αρκετά χρόνια, και θεωρείται αυθεντία στον τομέα του Search and Social Marketing. Αναφορά σε αυτόν έχει γίνει από πολλά διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως τα: Inc. Magazine, The Sydney Herald, Website Magazine, The New York Post, Infoworld. Διατηρεί και διαχειρίζεται ένα blog που καλύπτει όλες τις πτυχές της απόκτησης web traffic, με το όνομα Stuntbudl.com.
< 1 2 3 4 5  ... >