Κατάλογος Διδασκόντων

Matt Bailey
Ιδρυτής και πρόεδρος της SiteLogic και συγγραφέας του “Internet Marketing An Hour A Day”. Με πάνω από δέκα χρόνια εμπειρία στο χώρο του web marketing, διαπρέπει στο να συνδυάζει το Marketing υπόβαθρό του με την τεχνογνωσία του στον προγραμματισμό, βοηθώντας τις εταιρίες να δημιουργούν ολοκληρωμένες στρατηγικές που βελτιώνουν την παρουσία στο διαδίκτυο και αυξάνουν τα conversions.
Jennifer Cario
Έχει κάνει καριέρα βρίσκοντας μοναδικούς και δημιουργικούς τρόπους ώστε να επιτευχθεί επαφή με τους καταναλωτές χωρίς να χρειάζεται να δαπανηθεί μια περιουσία για marketing. Είναι αναγνωρισμένη ως ηγέτιδα του κλάδου στις content driven social media στρατηγικές. Ως ένας βετεράνος του κλάδου για περισσότερο από 15 χρόνια, ίδρυσε την SugarSpan Marketing το 2010 με σκοπό να εξυπηρετήσει τις στρατηγικές αναπτυξιακές ανάγκες μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων. Ήταν για έξι χρόνια αρχισυντάκτρια στο Search Engine Guide, ένα δημοφιλές site του κλάδου που εστίαζε στην εκπαίδευση μικρών επιχειρήσεων στις διάφορες πτυχές του online marketing. Τώρα επιτελεί πρόεδρος του Social Media Faculty στην πύλη διαδικτυακής εκπαίδευσης Market Motive και εξωτερικός συνεργάτης του Mini MBA προγράμματος του Rutgers University.
Marta Silvia Dios Sanz
Ελληνίστρια, σπούδασε αρχικά Ιατρική και στη συνέχεια Αρχαία Ελληνική Φιλολογία και Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Μπουένος Άιρες. Η γοητεία του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού την ώθησε να επισκεφθεί την Ελλάδα στα είκοσι δύο της χρόνια. Το ταξίδι εκείνο στάθηκε σημείο καμπής στη ζωή της. Επιστρέφοντας στην Αργεντινή σπούδασε νέα ελληνικά με τον καθηγητή Σάββα Ρουσάλη, προκειμένου να εγκατασταθεί οριστικά στην Ελλάδα με το όραμα να σπουδάσει Ελληνική Φιλολογία στη γενέθλια γη των μεγάλων φιλοσόφων και συγγραφέων, και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το οποίο αποφοίτησε το 2009. Έχει διδάξει σε πολυάριθμα σεμινάρια πολιτιστικών φορέων στην Ελλάδα και την Αργεντινή (Ινστιτούτο Θερβάντες/Αθήνα, Πολιτιστική Εταιρεία Πύρνα/Αθήνα, ιστορικό Βιβλιοπωλείο-Καφέ Floral/Αθήνα, Ίδρυμα Θεοχαράκη, Πολιτιστικός Σύλλογος Νόστος/Μπουένος Άιρες, Μουσείο Λατινοαμερικάνικης Τέχνης/Μπουένος Άιρες, Εθνική Βιβλιοθήκη της Αργεντινής/Μπουένος Άιρες), με θέματα που άπτονται της αργεντίνικης λογοτεχνίας, της ιστορίας και ποίησης του τάνγκο, της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας και αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας. Ακόμα έχει δώσει πολλές διαλέξεις στην Ελλάδα και την Αργεντινή με θέματα που αφορούν στη λογοτεχνία των δύο χωρών, καθώς και την ποιητική και μουσική επανάσταση του τάνγκο με βάση τη μοναδική συνεργασία των Άστορ Πιασόλα και Οράσιο Φερέρ: Διημερίδα “Tango en Eros” στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (ομιλία: Χόρχε Λουίς Μπόρχες, Οράσιο Φερέρ και Άστορ Πιασόλα. Το Τάνγκο ως γέννηση μιας αστικής μυθολογίας), στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών (ομιλία: Μαργκερίτ Γιουρσενάρ - Χόρχε Λουίς Μπόρχες: ο λαβύρινθος-καθρέφτης ψυχής), Συνέδριο «Ο Καζαντζάκης και η Λατινική Αμερική» στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Αργεντινής υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Αργεντινή και της Εταιρείας Λογοτεχνών της Αργεντινής (ομιλία: Νίκος Καζαντζάκης: Η ουτοπία ως πραγματικότητα) Αφιέρωμα στον Μιγκέλ ντε Θερβάντες στο Ινστιτούτο Θερβάντες της Αθήνας (ομιλία: Ο Χούλιο Κορτάσαρ στον καθρέφτη του Θερβάντες), Γ' Διεθνές Συνέδριο για τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (ομιλία: Το πολυσχιδές έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη: Η μεταστοιχείωση του ελληνικού κειμένου στην ισπανική γλώσσα), 8o Φεστιβάλ «Λογοτεχνία εν Αθήναις - ΛΕΑ», στη Στοά του Βιβλίου (ομιλία: Αφιέρωμα στον Χόρχε Λουίς Μπόρχες). Άρθρα της με θέμα τη λογοτεχνία της Λατινικής Αμερικής καθώς και τη Νεοελληνική λογοτεχνία έχουν δημοσιευθεί σε λογοτεχνικά περιοδικά, εφημερίδες και καταλόγους συνεδρίων (εφημερίδες Το ΒΗΜΑ λογοτεχνικά περιοδικά «Ομπρέλα», 'Le regard cretois', 'El hilo de ariadna', Κατάλογος του Γ' Διεθνούς Συνεδρίου για τον Α.Παπαδιαμάντη). Κύριο πάθος της παραμένει η λογοτεχνική συγγραφή στο μεταίχμιο των δύο πατρίδων, Ελλάδας και Αργεντινής. Η ιδιαίτερη θέση που αυτές κατέχουν στη συγγραφική της πορεία μπορεί να ανιχνευτεί στα διηγήματά της, πολλά από τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε ανθολογίες διηγημάτων και έχουν βραβευθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς λογοτεχνίας στην Αργεντινή: Τιμητική διάκριση για το διήγημα De la imposibilidad de traducir la palabra nostos, στον Διεθνή Διαγωνισμό “Historias de inmigrantes: los que vienen y los que se van”, που διοργάνωσε το Fundación El Libro στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου του Μπουένος Άιρες 2008 / B' Βραβείο για το διήγημα Το μαρμάρινο δάκρυ στον Διεθνή Διαγωνισμό «Τα μάρμαρα του Παρθενώνα: Ιστορία μιας κλοπής ή κλοπή της ιστορίας»; που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νόστος σε συνεργασία με την Εταιρεία Αργεντινών και Ελλήνων Συγγραφέων, Μπουένος Άιρες 2011 / Α' Βραβείο για τη νουβέλα La mirada oblicua στον διαγωνισμό για το «Διεθνές Βραβείο Νίκου Καζαντζάκη» που διοργάνωσε η Διεθνής Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη, Αθήνα 2013. Φέτος κυκλοφόρησε η πρώτη ανθολογία διηγημάτων της «Το μαρμάρινο δάκρυ κι άλλες ιστορίες», σε δίγλωσση μορφή (ισπανικά-ελληνικά), από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης.
Bryan Eisenderg
Είναι ο συνδημιουργός των Wall Street Journal, Business Week, USA Today και των New York Times bestseller βιβλίων “Call to Action”, “Waiting for your Cat to Bark?” και “ Always be Testing”. Είναι επαγγελματίας ομιλητής marketing και έχει εισηγηθεί σε εταιρικά events και συνέδρια όπως στα Search Engine Strategies, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, E-consultancy, Emerce, Gultaggen Norway και στην Direct Marketing Association. Είναι επίσης συνιδρυτής και Επίτιμος Πρόεδρος της Web Analytics Association (τωρινή Digital Analytics Association). Πρόκειται για μια διεθνώς αναγνωρισμένη αυθεντία και πρωτοπόρο στο online marketing, τη βελτίωση των Online Conversion Rates και το marketing προσωπικοτήτων. Έχει αναγνωριστεί από μέλη του eConsultancy ως ένας από τους κορυφαίους 10 γκουρού του User Experience, έχει εκλεγεί ως ένας από τους 25 κορυφαίους i-media Marketers και υπήρξε νικητής του Marketing Edge Rising Star Award το 2010.
Brad Geddes
Είναι ένας από τους πρώτους Google Advertising Professionals και τα πρώτα Microsoft asExcellence μέλη. Ήταν ο πρώτος προχωρημένος AdWords Seminar Leader και δουλεύει απευθείας με τη Google για τη διεξαγωγή σεμιναρίων. Είναι αρθρογράφος στο Search Engine Land και γράφει για το Internet Marketing για πάνω από μια δεκαετία. Είναι ο ιδρυτής του bgTheory.com, μιας εταιρίας που εξειδικεύεται στη συμβουλευτική, την εκπαίδευση και την κατάρτιση επιχειρήσεων στη θεωρία και τις καλύτερες πρακτικές του Internet Marketing. Έχει δουλέψει με εταιρίες που διαχειρίζονταν δεκάδες χιλιάδες μικρούς PPC λογαριασμούς και άλλες εταιρίες που δαπανούσαν εκατομμύρια στο marketing κάθε χρόνο. Η εμπειρία του κυμαίνεται από το να διατηρεί τη δική του επιχείρηση και το δικό του agency, μέχρι να διοικεί προγράμματα που ήταν επίσημοι μεταπωλητές της Google και της Yahoo. Κάποιες από τα brands στα οποία έχει παρέχει συμβουλευτική marketing είναι: Amazon, Yahoo, RH Donnelley, Business.com, World Directories, Encyclopedia, Britanica και Red Lobster.
Jeff Hasen
Ονομαστός ως ένας από τους κορυφαίους Chief Marketing Officers στο Twitter (@jeffhasen), είναι CMO της Mobivity και συντάκτης του “Mobilized Marketing: Driving Sales, Engagement, and Loyalty Through Mobile Devices”. Συν-δημιούργησε το πρόγραμμα πιστοποίησης για την Mobile Marketing Association. Είναι ένας από τους δύο ιδιώτες που έχουν πιστοποιηθεί από το MMA ώστε να εκπαιδεύουν επαγγελματίες και μαθητές σε mobile marketing ορισμούς, τεχνικές και πλεονεκτήματα. Πρόσφατα, υπήρξε ο μοναδικός εκπαιδευτής για πιστοποίηση σε Mobile Marketing στο εθνικό συνέδριο της Direct Marketing Association.
Greg Jarboe
Θεωρούμενος ως πρωτοπόρος και αυθεντία στην online διαφήμιση, έχει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στις δημόσιες σχέσεις, την εταιρική επικοινωνία και το marketing. Είναι ο συγγραφέας του “YouTube and Video Marketing: An Hour a Day” και γράφει σχετικά με Search Engine Watch και ReelSEO. Πριν από τη συν-ίδρυση του SEO-PR το 2003, o Greg ήταν αντιπρόεδρος του WebCT, διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας στη Ziff Davis και στη Lotus Development Corporation.
Avinash Kaushik
Είναι ο δημιουργός του κορυφαίου Web Analytics και ερευνητικού blog Occam’s Razor. Χαρακτηρίζεται ως ο ευαγγελιστής του Digital Marketing της Google και επιτελεί έργο Σύμβουλου εκπαίδευσης στη Market Motive Inc. Είναι συγγραφέας του βιβλίου Web Analytics: An Hour A Day. Έχει εισηγηθεί συχνά σε σημαντικά συνέδρια του κλάδου ανά τον κόσμο και σε διακεκριμένα αμερικάνικα πανεπιστήμια. Ο Avinash έλαβε το 2009 το βραβείο Στατιστικός Σύμβουλος της Χρονιάς από την Αμερικανική Στατιστική Υπηρεσία και το 2011 το βραβείο Most Influential Industry Contributor από την Ένωση Web Analytics.
< 1 2 3 4 5  ... >