Τελικός Ρητορικού Διαγωνισμού Howland Κολλεγίου Ψυχικού

Την Τρίτη, 12 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκε η τελική φάση του εφετινού Ρητορικού Διαγωνισμού Howland του Κολλεγίου Ψυχικού. Νικήτρια αναδείχθηκε η μαθήτρια του ΙΒ2 Αριάνα-Χριστίνα Λιναρά.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν τόσο στην τελική όσο και στην ημιτελική φάση του γυμνάσματος, το οποίο είχε ως γενικό θέμα τη φιλαναγνωσία ως στάση ζωής. Οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν στο πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο του βιβλίου ως φορέα αυτογνωσίας, απελευθερωτικής δύναμης και δημιουργίας σκεπτόμενων πολιτών και πώς μπορεί το σχολείο να συμβάλει στη φιλαναγνωσία και να εμπνεύσει στους νέους την αγάπη για το βιβλίο.

Οι μαθητές που προκρίθηκαν στην τελική φάση του Διαγωνισμού ήταν οι:

 

Ιωάννης Καραμητσάνης Γ΄ Λυκείου 

Ελένη Κούφαλη Γ΄ Λυκείου 

Μαριάννα Λάζαρη Γ΄ Λυκείου 

Αριάνα-Χριστίνα Λιναρά ΙΒ2 

Χρυσούλα-Αγάπη Μαυρογιάννη Γ΄ Λυκείου

 

Οι μαθήτριες που προκρίθηκαν στην ημιτελική φάση του Διαγωνισμού ήταν οι:

 

Άρτεμις Αβραντίνη  ΙΒ2

Μυρτώ-Πηγή Ζωγανά Γ΄ Λυκείου

Κωνσταντίνα Κελεπούρη Γ’ Λυκείου

Χριστίνα Πανοπούλου  Γ΄ Λυκείου

Αντωνία Σπηλιοπούλου Γ’ Λυκείου

Στην Ελλανόδικο Επιτροπή συμμετείχαν η Σπυριδούλα Βαρλοκώστα, καθηγήτρια Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Αλέξανδρος Ζαούσης, δημοσιογράφος και μέλος του Σωματείου του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος και ο Γιώργος Σακελλαριάδης, δικηγόρος και Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων του Κολλεγίου Αθηνών.

Ο ρητορικός διαγωνισμός Howland, διενεργείται στο Κολλέγιο από το 1933, και θεσμοθετήθηκε στη μνήμη του Charles P. Howland, μεγάλου φιλέλληνα και ένθερμου υποστηρικτή του Κολλεγίου από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του. Κάθε χρόνο απονέμεται έπαθλο στον τελειόφοιτο που πρώτευσε στη συγγραφή και εκφώνηση ρητορικού γυμνάσματος στην ελληνική γλώσσα.