Πρόγραμμα εξέλιξης δεξιοτήτων για παιδιά Δημοτικού

Not just another... brick in the wall!

Δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, εν-συναίσθηση, αποτελεσματική επικοινω-νία, ομαδικη εργασία, υπευθυνότητα, αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση ... Αυτά είναι μερικά απο τα δομικά στοιχεία ενός επιτυχημένου και ευτυχισμένου ανθρώπου  και δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη. Μπορούν και θα έπρεπε να καλλιεργηθούν και να εξασκηθούν. Ασχετα με το πόσο ευχαριστημένοι είστε απο την ακαδημαική προετοιμασία των παιδιών σας, το μέλλον τους θα επηρεαστεί ιδιαίτερα απο τέτοιες δεξιότητες (soft skills) στις οποίες μπορούν να βασίζονται για όλη τους τη ζωή. Το μέλλον δεν είναι κάποια μακρινή έννοια που θα τα απασχολήσει αργότερα. Το μέλλον τους αρχίζει εδώ, σήμερα, τώρα και θα είναι εκείνο που θα φτιάξουν μόνα τους. Δώστε τους τη δυνατότητα να το κάνουν σωστα.

Για μας αυτό είναι ταυτόχρονα πρόκληση και κάλεσμα. Αποκλειστικά και μόνο μέσα απο το παιχνίδι με τουβλάκια LEGO®, το ιδανικότερο μέσο γι αυτόν το σκοπό, και ακολουθώντας τη φιλοσοφία Learning Through Play, τα επιμέρους εργαστήρια, σχεδιασμένα από πιστοποιημένο LEGO® Serious Play® facilitator, προσκαλούν και προκαλούν τα παιδιά να σκεφτούν με διαφορετικό τρόπο, να εκφραστούν με νόημα, να ακούσουν για να καταλάβουν και να βιώσουν θετικές εμπειρίες εκτός των συνηθισμένων, τονώνοντας την αυτοπεποίθηση, την αντίληψη και την αγάπη τους για συμμετοχή.

Κάνοντας χρήση των μεθοδολογιών Six Bricks και LEGO Serious Play, ως επίσης των βασικών στοιχείων της θεωρίας της δημιουργικότητας του Ellis Paul Torrance αλλά και μοντέλων αποτελεσματικότητας ομάδων (Lencioni, κ.α.), τα εργαστήρια δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλον όπου τα παιδιά μπορούν πραγματικά και να χαρούν αλλά και να εξελιχθούν.

Το πρόγραμμα, στην πρώτη φάση του, αποτελείται απο 10 συναντήσεις 90 λεπτών, με εβομαδιαία συχνότητα.

Ενδεικτική θεματολογία ενότητων:

  • Γνωριζόμαστε καλύτερα. Ποιός είμαι και τι φέρνω στην ομάδα. Γιατί είμαι εδω;
  • Τι με κρατάει ξύπνιο τη νύχτα; Εργαστηριο LEGO Serious Play.
  • Δημιουργικότητα στην πράξη με 35 μόνο τουβλάκια. Εναλλακτικές χρήσεις αντικειμένων, βελτίωση αντικειμένων, κλπ. Οι ασκήσεις του διεθνούς τεστ δημιουργικότητας σε μορφή παιχνιδιού. Η σημασία της ψήφου. Διαχείρηση χρόνου.
  • Ακούμε για να καταλάβουμε, μιλάμε για να εξηγήσουμε. Παιχνίδια Six Bricks για αποτελεσματική επικοινωνία.
  • Είμαι διαφορετικός και μου αρέσει. Παιχνίδια The Duck Games
  • Φανταστικές ιστορίες με βάση ένα θέμα. Οι μαθητές βρίσκουν με τη φαντασία τους εναλλακτικές συμπεριφορές και στάσεις. Μαθαίνουν για την σχέση αιτίας και αποτελέσματος και καλλιεργούν τη δεξιότητα της ακρόασης και της επίλυσης προβλημάτων. Και επειδή διασκεδάζουν και παίζουν έχουν κίνητρο να μάθουν για την ιστορία και να τη χτίσουν.

Έναρξη προγράμματος: Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2019, 16:15-17:30
Δίδακτρα: €250

Ο Στέφανος Αζαριάδης έχει κάνει σπουδές Μηχανολογίας και Δοίκησης Επιχειρήσεων και είναι κάτοχος ΜΒΑ απο το πανεπιστήμιο Bocconi. Εχει εκπαιδευτεί απο το Torrance Centre for Creativity and Talent Development στη μέτρηση της δημιουργικότητας και το σχεδιασμό δραστηριοτήτων για την καλλιέργειά της ενώ  είναι και μέλος της διεθνούς κοινότητας playfutures.net (συνεργασία του ΜΙΤ με το The LEGO Foundation) που στόχο έχει τη διάδοση της φιλοσοφίας Learning through Play.

Έχει πιστοποιηθεί ως LEGO Serious Play facilitator και διαθέτει εκτενή εμπειρία στην υποστήριξη ομάδων και ατόμων σε εταιρικά περιβάλλοντα. Σχεδιάζει παιχνίδια προσομείωσης και μοναδικά βιωματικά εργαστήρια με τουβλάκια LEGO για μικρούς και μεγάλους.

Τα εργαστήριά του έχουν τρέξει με μεγάλη επιτυχία σε πολλές μεγάλες επιχειρήσεις, σχολεία και ερευνητικούς φορείς. Εχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα ανάπτυξης ήπιων δεξιοτήτων για παιδιά και φοιτητές.

Η Ελισάβετ Κυριακοπούλου σπούδασε Γλωσσολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Εξειδικεύθηκε στην Παθολογία Λόγου και Ομιλίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Boston University. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την American Speech-Language and Hearing Association (ASHA). Από το 2001 εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως λογοθεραπεύτρια και υπεύθυνη του Κέντρου Λόγου, Ομιλίας και Μάθησης Spell.

Έχει επίσης εργαστεί στην πρωτοβάθμια και προσχολική εκπαίδευση και ασχολείται με την επιμόρφωση θεραπευτών και άλλων ειδικών μέσω πανεπιστημιακών σεμιναρίων και σεμιναρίων που οργανώνει το SpeLL.

Κλινικά ασχολείται με παιδιά και εφήβους με διαταραχές λόγου και ομιλίας καθώς και με την πρόληψη και ενίσχυση της τυπικής ανάπτυξης επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά.


Σχετικά Αρχεία